lahjeh

lahjeh

lahjeh

lahjeh

موشک جدید برابوس

نمایشگاه خودروی ژنو هرساله پذیرای طیف گسترده ای از تیونرهای باسابقه و مختلف است که فرصت حضور در نمایشگاه را غنیمت شمرده و آخرین دستاوردهای خودشان در زمینه تیونینگ را در معرض دید تماشاگران قرار می‌دهند. از قرار معلوم در 85 امین نمایشگاه ژنو، تیونرهایی که روی اتومبیل‌های مرسدس بنز کار می‌کنند دست‌پرتر از دیگر تیونرها بوده‌اند و این را به‌راحتی می‌شود از تعداد زیاد بنزهای تیونینگ شده در این نمایشگاه استنباط کرد.

Brabus Rocket 900 2015

Brabus Rocket 900 2015


تیونر آلمانی Brabus هم در همین نمایشگاه از آخرین پروژه خودش که یک S Class می‌باشد رونمائی کرده است این تیونر آلمانی که اتومبیل‌های بسیار ویژه خود را با لفظ Rocket خطاب می‌کند این بار دست روی مدل S65 AMG گذاشته و قدرت این اتومبیل را که در حالت عادی هم فوق‌العاده نیرومند می‌باشد را به 900 اسب بخار رسانده است.
Brabus Rocket 900 2015

Brabus Rocket 900 2015


این تیونر آلمانی که مقر آن در شهر Bottrop است پروژه خود را در ابتدا با قسمت فنی شروع کرده است و حجم موتور V12 مرسدس بنز S65 AMG را از 6 لیتر به 6.3 لیتر رسانده است هم‌چنین تغییرات دیگری از قبیل تعویض میل‌لنگ با نمونه قوی‌تر، طراحی یک ماژول مصرف جدید و هم‌چنین جایگزین کردن دو عدد توربو چارجر با ظرفیت و قدرت بالاتر به‌جای نمونه‌های استاندارد و نیز طراحی یک منیفولد اگزوز جدید از جنس فولاد ضدزنگ بر روی اتومبیل انجام شده تا در نتیجه قدرت و گشتاور موتور به ترتیب از 621 اسب بخار و 1000 نیوتن متر به 887 اسب بخار (900 ps) و 1200 نیوتن متر برسد. این موتور قابلیت تولید 1500 نیوتن متر گشتاور (هم‌اندازه بوگاتی ویرون) را دارد اما برابوس برای اینکه موتور فوق با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک هماهنگ باشد میزان تولید گشتاور را به 1200 نیوتن متر محدود کرده است. نتیجه تمام تغییرات فوق عملی کردن شتاب صفر تا صد کیلومتر در 3.7 ثانیه و هم‌چنین شتاب صفر تا 200 کیلومتر تنها در 9.1 ثانیه است هم‌چنین بیشینه سرعت اتومبیل هم به‌مانند نمونه کوپه اس کلاس به 350 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
Brabus Rocket 900 2015

Brabus Rocket 900 2015

Brabus Rocket 900 2015

Brabus Rocket 900 2015

Brabus Rocket 900 2015

Brabus Rocket 900 2015


فاز بعدی تیونینگ اتومبیل مربوط به بخش ظاهری و طراحی کیت بدنه آئرودینامیک است. برابوس در نمای جلو اتومبیل از یک سپر جدید مجهز به دیفیوزر فیبرکربنی استفاده کرده است تا ورود هوای تازه به موتور سهل گردد بر روی گلگیرهای کناری هم خروجی‌های هوا تعبیه شده است. ارتفاع کلی اتومبیل به لطف استفاده از سیستم تعلیق Airmatic برابوس به‌اندازه 13 میلی‌متر کاهش داشته است و هم‌چنین برای این اتومبیل امکان سفارش رینگ چرخ از میان دو نمونه 21 و 22 اینچی فراهم است. در نمای عقب و در قسمت انتهایی صندوق یک عدد اسپویلر کوچک کار گذاشته ولی واضح‌ترین تغییر بی‌شک به دیفیوزر عقب تعلق دارد برابوس بر روی دیفیوزر عقب یک عدد چراغ ترمز قرار داده که اقتباسی مستقیم از اتومبیل‌های فرمول 1 است.
Brabus Rocket 900 2015 Interior

Brabus Rocket 900 2015 Interior

Brabus Rocket 900 2015 Interior

Brabus Rocket 900 2015 Interior

Brabus Rocket 900 2015 Interior

Brabus Rocket 900 2015 Interior

Brabus Rocket 900 2015 Interior

Brabus Rocket 900 2015 Interior


در طول تیونینگ این اتومبیل و علی‌الخصوص تغییرات داخلی بی‌شک سلیقه تجار و بازرگانان در طرز تفکر طراحان بسیار تأثیرگذار بوده است گواه این مدعا را می‌توان به‌سادگی و با نگاهی به پکیج چندرسانه‌ای iBusiness دریافت. پکیج فوق شامل یک عدد تبلت جایگذاری شده در کنسول مرکزی عقب، صفحه نمایش 15.6 اینچی و دو عدد آیپد مینی در قسمت پشتی صندلی‌های جلو است.
قیمت برابوس 900 راکت از 376.000 دلار شروع می‌شود که با توجه به قدرت و سرعت بالای اتومبیل به خوبی توجیه می‌شود.


منبع : ahleiran.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.